Últimos temas
» XIUKAI(?)
Hoy a las 7:12 am por JV

» nothing is what it really looks like
Hoy a las 7:07 am por silverqueen

» ¿charla/rol?
Hoy a las 4:14 am por sassybooty

» Mi verdadero hogar está en tus brazos
Hoy a las 4:07 am por Arijp96

» Entonces te vi, y todas las canciones de amor tuvieron sentido.
Hoy a las 4:05 am por herondale

» ;waiting for the sun to chase me ☀
Hoy a las 3:37 am por herondale

» w i l d f l o w e r s;
Hoy a las 2:12 am por herondale

» the flower that blooms on adversity,
Hoy a las 1:38 am por hobi

» one day, three autumns ♡
Ayer a las 11:11 pm por lalisa

Afiliados del Foro
Afiliados hermanos 0/5
Directorios y Recursos
Afiliados Elite 0/44

killin' it, sis❀

Página 5 de 60. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32 ... 60  Siguiente

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Re: killin' it, sis❀

Mensaje por hobi el Miér Feb 01, 2017 4:28 pm

Cuando TOP sonríe con las flores y brillitos automáticamente se salva un pingüino, ahr. 
AJHDBFJKDFBVFDJVFJBDH CHAMA SEUNGKYUN CON ESE CUERPECITO GOALS AF LEVANTA PESAS?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Impaktada con la veracidad de los hechos, lmao. Ayyyyyyy, me suena muy original la trama: ¿y si lo empiezo a ver ahora? JHSBNJHDFVJHDFBVDH además admito que me encanta como le queda el pelo así a ella, y desde el shoot quedé en plan obsesión con ellos juntos:( aDEMÁS SI MI BEBO JISOO HACE CAMEO POS YO TENGO QUE ESTAR AHÍ WE, en doctors casi me morí con él, acá creo aparecerá cinco minutos y yo en plan dead on the floor mija
MIRA QUE ME LO TOMO ENSERIO AHFJHDFBJH tengo colchón inflable y cuatro almohadas, me llevo eso y el poster que me mandé a hacer de una selca de los vi ti es, así lloramos too¿? acá cuando hace frío duermo con los perros, tengo un labrador que me funciona como frazada y un caniche que si no le cortas los pelos, con gusto te hace de bufanda e-é
No te preocupes dude, si es por Bigbang y Blackpink yo te perdono toh, jajajajaj jk no hay prisa :) además yo también estoy contestando hace horas pero sin querer cerré el post y im still crying about that(?
JKSBKJDBJHFDBFJHFBHJDFBFHJBDFHJFDB DUDE SRSLY YO ESTABA TRANQUILA PERO TÚ ME PONES A JOOHYUK Y JISOO QUE PARECEN HERMANOS  que sepas que ya tengo mis gif hunts ready, lolololololololol.

with shortness of breath, you explained the infinite.
how rare and beautiful it is to even exist

Ver perfil de usuario

Mensaje por lalisa el Miér Feb 01, 2017 4:35 pm

THIS IS IMPORTANT.
Es sobre el rol, que estoy terminando a tu hombre, ah. Lo último del post de Krystal, ¿se supone que es el mismo día? O sea, JAJAJA, que no me explico bien, sos. Se supone que cuando habla con DongWook, es después de haber salido del baño, ¿o al día siguiente? Espero que me entiendas TT porque ni yo misma lo hago JAJAJAJ D:

Ver perfil de usuario

Mensaje por hobi el Miér Feb 01, 2017 4:37 pm

*inserta el meme de no me lo ezperaba*
Mmm, ¡como tú quieras! No había pensado en eso realmente (? pero pienso que podría ser otro día porque DongWook le dice que últimamente lo evita, y si lo evita es por lo del Jackson

Ver perfil de usuario

Mensaje por lalisa el Miér Feb 01, 2017 5:01 pm

SÍ, tuvo que subir diez kilos para el personaje, pero sí *w*. ¡DEBES VERLA! Te va a encantar, la amistad de SeunGyun y JooHyuk es TT me encanta los amigos, parejas, y así en que se hacen bullying entre ellos, JAJAJA. Odio las parejas llenas de amor(? VENTE, HE DICHO; VEN, KAT. Que me siento sola *se pone a llorar* vivo apartada del mundo:( "un caniche que si no le cortas los pelos, con gusto te hace de bufanda" JAJAJAJAJ NOOOOOOOO, me imaginé un perro muy feo, lo siento TT jajajajaj. Yo tengo una perra que es... es de raza pero no me acuerdo ;-; y es graaande, y una pesada, ah, como me siente en el suelo viene corriendo, y se lanza encima de mí, asdfghklñ, ¡me aplastaaaaaaaaaa! Y encima está super caliente, aslaslas. ¡A mí casi me pasó eso con Jackson! Y mejor lo cambié al word, jajajja por si acaso.
ES QUE SON HERMOSOS JUNTOS, MALDITA SEA. Te dije lo del rol de ellos dos en serio, aunque me arruine la vida porque tengo 12920 roles ya

Ver perfil de usuario

Mensaje por hobi el Miér Feb 01, 2017 5:26 pm

Si chama me spoileé el capítulo final con gifs porque no nací triunfando. Lol.
HJABNFJDHBFHJFD ES QUE NO HAY AMOR SIN BULLYING, ya aburrieron los romances cursis: yo salía con un chico pero a cada rato me tiraba piropos del año al pedo, así que por eso lo obligué a comprarme un batido y le prometí una próxima salida... eso fue hace dos años :D jajajajaja.
Acá no hay modo de sentirse solo we, como vivo en apartamento pego un grito y tengo a los diez vecinos pidiéndome que pls me calle è-é venite vos que es más barato, tenemos sillones grandes, la tele enorme pa ver a los chinos y a Sehun¿? o Sehuna, jajajajaj. Mi perro Fatiga sabe que si me aplasta se queda sin dueña, así que su función en la vida es siempre ponerse adelante tuyo cuando caminas(8 y cREER QUE AÚN MIDE VEINTE CENTÍMETROS.
I AIN'T KIDDING EITHER  de hecho, hoy estaba buscando tramas al azar para darme ideas¿? y encontré un montón en tumblr que oh casualidad le quedan bien a estos machos  no sé si queres que te la pase y lo planeamos, o si lo queres planear otro día o como(?) yo ya tengo mi compilación de gifs de Nam Joohyuk\o/

Ver perfil de usuario

Mensaje por lalisa el Miér Feb 01, 2017 6:03 pm

Te regañaría, pero no porque yo también me hago spoiler siempre, asadkakdasd. A QUE SÍ, a mí me gusta un chico o una chica, y resulta ser un trozo de algodón de azúcar (? y ugh, que asco, ah. Pobre chico, jajaja aún debe estar esperándote, aslalslad. Yo te juro que estoy aislada del mundo, vivo en el campo TT. Los perros grandes son los mejores *u*. SEHUNAAAAAAAAAAAAA, seguro que es adorable
SÍ, PASALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS, ¡a qué esperas, ah! AKJDSAKDSJASDFOAJD, me dices eso y ya me emociono e_e

Ver perfil de usuario

Mensaje por lalisa el Miér Feb 01, 2017 6:08 pm

Ver perfil de usuario

Mensaje por lalisa el Miér Feb 01, 2017 6:27 pm

Kat, me vas a matar:( but subiré mañana a Jackson, porque se me fue la inspiración totalmente te recompensaré -escribiendo más, alslals- por tardar, ña. Buenas noches, cielo

Ver perfil de usuario

Mensaje por hobi el Miér Feb 01, 2017 6:54 pm

Creéme, así empecé con SNK y mira como acabé(? lols. JHSBJHFBFJHFDJH ES QUE TE JURO QUE SALIMOS UNA SOLA VEZ Y ÉL YA ME ESTABA HABLANDO DE LO BIEN QUE ME LLEVARIA CON SU HERMANA. TAMBIÉN ME DIJO DONDE VACACIONABA CON SU FAMILIA EN CASO DE QUE YO QUISIERA IR, like¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿??????????? apenas te conozco we te me relajas por fi. Incluso le escribió a una amiga preguntándole si a mí me había pasado algo cuando le dejé de hablar, lolololololol. Pobre, ahora me da lástima porque me compró el batido a fin de cuentas:(
Busco una foto y te la publico, pero primero deja que pongo los plots :D

Esto es kúl así que yo no lo pensé lmao:

1) muse a and muse b used to date in high school—a pair of sweethearts who everybody thought were going to make it someday. but muse a was always trying to make it big in hollywood and despite muse b’s insistence that they shouldn’t push it too hard, especially since college was something they would have to bee looking into soon, muse a made every attempt to get their career off the ground and struck gold with an agent. though both muse a and muse b were ecstatic, it didn’t last long when muse a broke up with muse b, saying they didn’t want fame to be the reason they ended their relationship and they wanted to focus on making it big so they could provide for them one day. and so they ended their relationship on good terms, years passing as muse b watched muse a soar into fame on tv and occasionally talked to them, but losing contact after about one year, meanwhile struggling to keep up with college and a job and stay stable financially. until one day, when they’re leaving classes to head to their night job and find muse a waiting for them—ready to finally deliver on the promise they made when they parted ways: that they would take care of muse b. it’s all vacations, shopping, staying in hotels, and falling in love again for them.

2) muse a and muse b used to date, but went through a bitter breakup, since the relationship was filled with jealousy and coldness with brief moments of happiness, mostly because muse b doesn’t believe in love and thinks muse a could do better. though there’s still strong feelings on both sides, they lose contact and meet again a year later at a bar. muse a looks completely different and is dating the bartender, muse b is in yet another cold relationship that they doesn’t care about. after that encounter, they keep meeting again and again, and keep pushing each other away, until muse b puts their foot down and asks why they didn’t make it and why can’t they be together again.

3) muse a and muse b are two badasses, the two nobody messes with. dating for months now, the relationship tilts between fine and near ruins, muse a working as a street fighter and muse b working as a bartender. muse a is often gone all times of the night and comes back home in the morning covered in blood and bruises, causing muse b to worry and causing both of them to fight. eventually they break up and muse a starts sleeping around, but they get back together because muse b is concerned about them. one day a fight gets real bad and the police get involved, and muse a disappears off the face of the earth without a word to muse b, fearing for their safety.muse b, terrified, lives on wondering what happened to their partner, until one day while traveling, they wander into a street fight and see muse a, and all hell breaks loose.

4) i just finished watching leap year and it had the cutest plot so! muse a is a busybody, precise and a huge perfectionist who wants everything for her life, she has a great job and a steady boyfriend—a big shot doctor—of four years, who she thinks is finally going to pop the question and put a ring on her finger before he jets off to dublin, ireland for a convention. but he doesn’t, and suddenly muse a believes in old superstitions, like the one that says women can propose only on feburary 29th, a leap year. so she jets off to dublin, only to have her flight landed hours away from where she needs to be because of a storm. she ends up in the case of muse b, a smart ass, sarcastic pub owner with a chip on his shoulder after his fiance ran away with his best friend. in danger of losing the pub he owns, he accepts muse a’s demanding offer to drive her to dublin for some money…and things don’t go right. the car ends up in a lake, they miss trains, buses, and bicker the whole way. but eventually they fall for each other…just in time to finally arrive in dublin where in a weird twist of fate, muse a’s boyfriend actually proposes! who is she gonna pick?
a cute twist !

• because they end up missing their train, the train porter takes them in for the night because he and his wife have extra rooms. but only for married couples. so guess who’s suddenly married? and at dinner when everybody’s kissing their wives and the men are teasing muse b to kiss his ‘wife’  and he does it to shut everybody up…guess who ends up nearly making out at the table? and also guess who has to share a room and a bed that night? talk about awkward. but they bond cooking dinner together and muse b gets muse a to let down her hair a lil, and muse a kind of….likes it.

5) 

• { a } has always had an issue keeping a relationship—they feel things almost too much. they wear their heart on their sleeve and more often than not it comes back to bite them in the ass at the worst possible moment. after their last relationship ends in a tornado of a mess that their partner blames { a }’s constant over emotional state for, { a }’s heart turns to stone and eventually they become emotionless, using people for mere hookups and refusing to get attached again. until they come across { b }, who is just was emotional as { a } was. something about them irritates { a }, only seeing their past self when they look at them. but eventually { a } comes to love { b } to stop { b } from becoming like them, and slowly { a } begins to return to the person they used to be and realizes that maybe being over emotional isn’t such a bad thing anymore.

6)  isn’t the most likable person around, actually most people they meet don’t really really like them due to the fact that they’re finicky and awfully stubborn. they’ve dated here and there, but relationships are short lived and they don’t really believe in love. one night at a party and out of sheer boredom, they strike up conversation with { b } and they end up sleeping together. things that night go so well that the two decide to strike up a friends with benefits relationship, but eventually things start to change. neither of them are leaving right after the sex is over, instead cuddling and sharing long stories and other intimate thoughts. { a } against their own will is starting to fall for { b }, who in all honesty seems like a good person. as time goes on { a } builds up the courage to ask { b } if they could start a real relationship—only one day to see that { b } is already in a relationship and though they like { a }, they don’t think { a } is really somebody they can see themselves in a relationship with. so { a } starts dating { b }’s best friend to prove that they can be in a happy relationship as well as to make { b } jealous—and to prove to themselves that they are indeed somebody who can be loved and not just fucked.

7) { a }’s life isn’t great by any means. it seems like every time their life starts to take a turn for the good, they’re pushed back into the dirt and have to pick themselves back up and try and make things better. their parents have such a hard time taking care of them that eventually they’re shipped off to a foster home where things don’t go much better with any of their foster families. every new school, every new relationship ends up in shambles, and every time they think their parents will finally get their shit together and get them out of there, it never happens. at their last home, they meet { b } at school, who isn’t that happy with their home either, due to having pressure constantly put on them to be the best and leading to { b } having a breakdown and just barely maintaining their sanity enough to get through school. but they become each other’s saviors—becoming closer than friends even though everybody around them disapproves—{ a }’s foster family has never gotten along with { b } or their family, and { b }’s family doesn’t think { a } is good enough for { b }. with just weeks bearing down to graduation for both of them right around the corner, and with { b } already having a car and driver’s license, the two decide to take an roadtrip for their spring break to be somebody other than who they’re forced to be for while—to maybe escape the push of life and all its dirty tricks for a while. but will it work? will they find the freedom they’re looking for? will they develop the love everybody says they can’t have? or will they both be pushed into the dirt this time?

8 ) muse a and muse b have been friends for a couple of years—met by accident when muse a spilled their own coffee on the other on a rainy day. sparks flew and they dated for quite a while before muse b broke things off, but both still maintaining a strong friendship regardless of the fact that muse a’s heart was broken and still longed for muse b. muse b reenters the dating scene and muse a’s apartment quickly becomes the place to meet up and discuss one of many dating failures and life events. eventually muse b does find somebody they like for the long haul but muse a watches their friend become a shell of who they used to be, clearly being changed by their new partner. when said partner bursts into muse a’s apartment, furious by muse a&b’s friendship, muse a—fed up and frustrated by how this person has changed the person they fell in love with—stands up for them self, letting their true feelings be known—that they’ve never stopped loving muse b, that they will never know muse b the way muse a knows them, how they’ve spent every day for months pining for a love that is no longer. muse b is caught off guard, but defends their partner and shuts muse a down, and their friendship falls apart that very day.
months later, muse b is single and miserable and has spent all of their time looking for muse a, who cut off all communication after the argument and even moved. when they finally find muse a again, they want them back—in a relationship like they had so long ago. but it’s clear they’re going to have to make muse a fall in love with them all over again—and they have to fall in love with muse a all over again too.

9)muse a and muse b have been best friends for a considerable amount of years. they bonded because they were always a bit off—a little uncoordinated, a little dorky, a little quirky. they never had that cinderella story where they came incredibly attractive, always staying the same and happy with each other’s company while falling for each other. fast forward a couple years to college, where they’re still the same—only becoming more attractive in each other’s eyes but never admitting it. when the semester ends, they plan a road trip together, agreeing to film the whole thing. cue spending nights together at shitty motels, shopping at terrible thrift shops, seeing amazing beaches, and finally admitting their ever growing feelings for each other—maybe even a sexual tryst or two.

10) we always see plots where the good girl meets the bad boy but what about bad boy x bad girl? two character’s who are kinda badass and ‘i don’t give a fuck’ to the bone, who both play people and spend nights out doing whatever they want, who refuse to be held down by anything. imagine them meeting and it’s all this sexual tension but at the same time they don’t like each other because they can’t stand people who are like them-who try and be tough but have the same underlying fears and problems and hide them? and one night they kinda get ditched by their friends at a party and decide to go out and drink together and they drunkenly tell each other all the things they would never say out loud and end up kissing and crying but the next day act like it never happened and ignore each other but are really ignoring the fact that they really need each other and make each other better and so they start dating other people but keep arguing and fighting until they finally get their shit together and realize that they need each other i mean come on now, i gotta have this.

11) i want to roleplay a broke couple. and when i say broke, i mean broke. living paycheck to paycheck, having the lights turned off and having no choice but to live in the dark until the next payday, buying a shitty prepaid phone because the phone bill was too high so it got turned off, coupon clipping on sunday mornings and stretching every penny they have at the grocery store. making weird meals with the stuff hidden in the very back of the cabinet….fighting about money and decisions they’ve made that got them there, but banding together and promising to make it through it, the whispers of comfort through the night. ugh. give this to me.

12) muse a is a player, no jokes about it. they jump from this person to the next without a second thoughts. muse b had been the faithful partner of two years, and knew that muse a had been cheating on them with multiple people. after not being able to deal with halfhearted apologies of never cheating again, they break up with muse a and focus on themselves. fast forward a year later-muse a is still up to their old ways, but muse b has turned themselves around. they’ve gotten a brand new look that has dates chasing after them, and are doing good loving themselves these days. muse a, after recognizing them on the street, wants to get back together with them, but muse b doesn’t have the time for them anymore. but muse a is determined to get their old partner back-even if it means changing everything about themselves.

13) it may sound silly, but muse a has had a huge crush on muse b since kindergarten, but have never had the courage to speak up, or have always been a little too late to confess. they’ve watched muse b grow up, go through relationships that haven’t worked, and regardless of the fact that muse a knows they aren’t muse b’s “type”, they’ve always held out a hope that one day they would get together. after seeing muse b have nasty public breakup and start spiraling out of control, muse a steps up to comfort them and help them get back on track-and just maybe get muse b to fall in love with them.

cOMO CUANDO BOO EJERCE TORTURA SOBRE TI PERO TÚ YA TENÍAS UN COMEBACK BAJO LA MANGA.

Ver perfil de usuario

Mensaje por hobi el Miér Feb 01, 2017 7:10 pm

heartfilia escribió:
Kat, me vas a matar:( but subiré mañana a Jackson, porque se me fue la inspiración totalmente te recompensaré -escribiendo más, alslals- por tardar, ña. Buenas noches, cielo

No te preocupes Boo, no hay prisa ñ_ñ relájate, jajaja.
MEET SEHUN WE:

Ver perfil de usuario

Mensaje por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Página 5 de 60. Precedente  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 32 ... 60  Siguiente

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba